Garantie & Klachten
Garantie
Ik vind de kwaliteit van mijn producten belangrijk en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Mocht blijken dat er een beschadiging is ontstaat tijdens transport naar u: wilt u dit dan binnen 48 uur aan mij melden? In dit geval kan ik het probleem oplossen door dit te relateren aan het transport.
Uitsnede
Doordat alle kunstwerken maatwerk zijn, is het mogelijk dat de plaatsing op het schilderij qua uitsnede een paar centimeter kan afwijken van de afbeeldingen op deze website. Dit zal echter altijd zodanig minimaal zijn, dat dit geen afbreuk doet aan het kunstwerk zelf.
Bij ieder product zijn interieurfoto's opgenomen met de kunstwerken om een impressie te kunnen geven, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Deze foto's zijn er slechts voor bedoeld u een idee te geven van de kunstwerken in een interieur.
Typefouten
De informatie op deze website wordt met grote zorgvuldigheid samengesteld en onderhouden. Ondanks onze zorgvuldigheid kan het voorkomen dat u typefouten aantreft. Voor dergelijke fouten aanvaard ik geen aansprakelijkheid. Alle informatie op mijn website is dan ook onder voorbehoud van druk- en typefouten. Indien de prijs op de website niet overeenkomt met de werkelijke prijs, dan zal de klant hiervan zo snel mogelijk op de hoogte worden gesteld. De bestelling kan dan zowel door de klant als door mij worden geannuleerd. Hieruit zullen geen annuleringskosten voortvloeien. De betaling zal dan meteen worden teruggestort.
Heeft u een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten (graag binnen 3 werkdagen) eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@urbandesign.nl. Als u klachten heeft over beschadiging van uw kunstwerk tijdens het vervoer, wilt u dit dan uiterlijk binnen 48 uur aan mij melden, zodat ik dit kan relateren aan de (verzekerde) levering van uw kunstwerk. In dit geval heb ik ook duidelijke foto's van u nodig van de beschadiging van uw product bij deze melding. Ik zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om samen tot een oplossing te komen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshop Keurmerk via dit formulier. Klachten kunnen niet telefonisch worden ingediend of besproken. Voordat u klaagt over een aangesloten webshop dient u zich met uw klacht tot Urban Design te wenden. Alleen wanneer u niet binnen een redelijke termijn respons ontvangt of wanneer uw klacht niet tot een aanvaardbare oplossing leidt, kunt u een klacht bij Webshop Keurmerk indienen. Webshop Keurmerk onderzoekt uw klacht, bemiddelt en tracht het probleem op te lossen.
Webshop Keurmerk neemt uw klacht alleen in behandeling wanneer aanstonds duidelijk is dat uw rechten geschonden zijn dan wel wanneer uw klacht dienaangaande vragen oproept. Indien direct duidelijk is dat uw klacht onterecht is (uw conclusie of standpunt bijvoorbeeld in strijd is met de wet of het recht) zal u dat worden medegedeeld. Indien dat niet het geval is zal de betreffende webshop alsdan om uitleg worden verzocht en eventueel worden aangespoord de klacht alsnog naar behoren op te lossen.